Mnogi Novosađani primetili su da autobusi Gradskog saobraćajnog preduzeća ne poštuju red vožnje, dok iz GSP-a tvrde da je manje od dva odsto gradskih polazaka bilo nerealizovano.
U autobus nekako i uspem da se umuvam ali sa smecem nemam gde. Moje muke su vezane za Cistocu. Jel ima tamo neko pismen,školovan…ko čita dopise?! Ili da ume ljubazno da se javi na telefon a ne da nas uputi da se obratimo gradonacelniku za odnosenje smeca. Mene ne zanima to sto oni nemaju radnika i kamiona jer ja redovni plaćam njihove usluge. To nema nigde!
da skrenemo na pricu o lepom zivitu u socijalizmu.
da vi deco znate koliko su se plavili busevi od radnika u radnim odelima koji su isli na posao i vracali kuci u spicu.
toliko o tome da je svaki gradjanin mogao imati kola
ne, ni tada nisu isli po redu voznje. bahatost prema njemu ima duboke korene
Уколико увек један те исти полазак не полази то онда није инцидент већ стандард, тако да шта год из ГСП-а изјавили или свесно обмањују народ да не употребим тежу реч, лажу, или не знају да раде свој посао.
Уколико се већ зна дуже година да одређен број полазака не може да се реализује потребно је само редуковати ред вожње и људи ће се прилагодити. Пошто је руководство неспособно онда манипулише подацима, изјавама и статистиком ... паметноме доста ... авај
Pre svega, ogromno i iskreno bravo za originalni naslov i celi tekst!!!
Koristim gradski autobus 15 godina i zato smatram da ga mogu komentarisati. Iskustvo je lose, posebno u zadnjih vec 5 godina! Da, mnogo nerealizovanih polazaka. odnosno kasnjena na posao! Primetila sam da je leti situacija jos gora - verovatno smatraju da su mnogi na godisnjem. Evo, radila sam celo leto I zaista je bruka i sramota sta si je gradsko saobracajno dozvolilo! Tvrdim da je to maltretiranje ljudi koji imaju njihove mesecne karte - kao ja (kupljenje sa zeljom da se stigne na vreme na odrediste). I oni koji nisu vozaci (kao ja) moraju na posao, ali nazalost zavise od njihovog bezobrazluka.
nisam pročitao sve komentare ...tj pročitao sam samo jedan
ljudi bre , odavno je prošlo vreme ono kao ne mogu oni mene toliko malo da plate .......
ma ja hoću da radim i da budem plaćen normalno za taj rad
a ne da imam tri potrošačke korpe a) sa mesom ali bez higijene b) sa higijenom ali bez obroka c) samo hrana ali nema garderobe .... postali smo narod bez trunke dostojanstva i pristajemo na sve moguće kompromise ...malo nas je al smo... go..a ... i novine , portale vesti treba preskakati zbog mentalnog zdravlja ili izaći na ulice i napraviti " lustraciju " za glavu jer dosta više
A ajde Mile pogledaj taj red voznje koji jos i postuju na prigradskim linijama pa naž kazi ja Ledinacki 76 kada ima polazak u 21.25 ili 21.30 i da li kasni tih 5min lupas brate samo da bi nesto napisao
S obzirom da sam zaposlen u pomenutom preduzeću,odgovorno tvrdim da je za sve nedostatke krivo rukovodstvo-od direktora preko raznih savetnika i direktora sektora...prave se blesavi, a sve pokušavaju da svale na radnike.Gsp se pretvorio u dom penzionera takav je prosek radnika,mladog ne možeš(neće) da zaposle,alat sa kojim se radi je iz 76.godine,a obuka za nove autobuse-katastroifa.Kada izađe garancija za nove autobuse neka nam je bog u pomoći-onda će tek biti kašnjenja.
Ici gradskim autobusom bilo u koji deo grada, danas, za razliku od ranije, je prava avantura. Red vožnje se ne poštuje, a vozaći voze onako kako njima odgovara. Dali postoji manjak vozača a visak administracije je vrlo moguće a postoji i ona izreka " niko mene nemože tako malo platiti, koliko ja mogu malo raditi"....Niko od nas nije zadovoljan svojim primanjima, ali to ne znači da mozemo biti neodgovorni prema poslu koji radimo....vozači na polaznim stanicama se okupe, ćaskaju....a kad će autobus krenuti, to nema veze sa redom voznje već dobrom voljom vozača...
Како год било у граду на линији 76 Лединци у 13,25 и 21,25 проблеми су Возачи и они што их контролишу у поласцима, у 21,25 касни од 3-5 минута до полазне станице возач седи у просторијама ГСП-А и онда гашчина да надокнади,у 13,25 ништа боље ,кад се жалиш кажу вам пишите возачу пријаву или возило је сад стигло са друге линије
Plate su oko 65000 al nece ljudi opet da rade , inace da sve ispolzes treba ti preko 2000 evra i nije vise dovoljna samo kategorija, ima tu jos dosta toga.Jedino da dignu plate na 100 000
Dvojka koja ide radnim danima u 20:30 par nedelja za redom nije dolazila, kao budala sam je cekao kod satelitske pijace u par navrata. to sigurno znam. Mogu da tvrde sta zele, autobusi NE DOLAZE. Ali, OK, necemo se buniti vec hajde da vidimo koliko medalja imamo na olimpijskim igrama i je l' Jokic igra za reprezentaciju, to je glavni problem.
Nema vozaca grad nece da ih plati.Poceli su da voze buseve mladici i juznjaci.Naravno bez iskustva.Naprdna Srbija.Imaju sve i kuce,stanove,vozila,svalerke,ali nemaju SAMO ljude.Isto stanje je kod svih vecih privatnih izrabljivaca u NS.Ovi sto imaju preko 150 radnji poceli su da ih zatvaraju.Rade im babe,dede,studenti i maloletna lica koja imaju overen potpis kod notara.Samo naprdno.Kraj je blizu.
Ubedljivo najgora linaja u Gradu Novom Sadu je linija broj 6 Podbara-Adice-Podbara. čekanja na Autobus više od 40 minuta , ne redovni polasci , loš kvalitet autobusa , na Adicama se od vode na trotoaru ne može prići stajalištu ni ući u autobus kad padne kiša , pred brojem 43 u Branka Ćopića redovno se nalazi krupni Baštenski otpad i da ne nabrajam više......
U Veternicki autobus koji polazi u 15 05 ne moze da se udje jer je jednodelni, ranije je uvek bio harmonika autobus, guzve su ogromne kako u polasku oko pola 7 tako i povratku i vrlo je tesko uci u autobus.
Dobro je da jos uvek ima ko da vozi, dok ne steknu potrebno iskustvo da odu i da voze za normalniju platu. Za 40 iljada otprilike kolko sad primaju, nece niko da vozi, osim onih koji moraju. Kao i oni sto motajuk ablove i ucesvuju u zlatnom fobu. Ne bi oni, ali jbg, moraju, dok ne nadju normalan posao.
Ljudi znam da je druga tema ali se i svako danas vozi autobusom i kulturan i nekulturan svet, izboriti se sa autobusom u gradskim uslovima kada vozac nece da pusti pesaka a kamoli autobus da se ukljuci sa stajalista. Kod nas voziti autobus moras imati zivce kao konj posto ti svasta dobacuju.
Vozači neposredni izvršioci su godinama ukazivali da će do ovog stanja neumitno doći. I taj štrajk koji je bio organizovan 2016 godine je bio zbog katastrofalnog menadžmenta koji je firmu i doveo u ovakvo stanje. Za zadnjih deset godina ovu firmu je napustilo ⅔ vozača. Nepotizam, parokratija i korupcija su učinili svoje da javno- komunalno preduzeće koje ima sve predispozicije da savršeno radi i posluje dođe u ovakvo stanje.
Cekao sam sesticu u Vrsackoj 15min, kada mi je ljubazna prolaznica rekla da ide kroz Bulevar Evrope. Pogledam tablu, nema obavestenja. Pogledam red voznje dvojke, opusteno stizem na sledecu. Odem na dvojku, ona ne dodje uopste, vozac sledece dvojke kaze verovatno nije krenula ta prethodna. Ukupno mi je trebalo sat vremena do centra, zakasnio pola sata. Peske mi treba 35 min do centra...
Gradski prevoz je katastrofalan. Da je iole normalan pretpostavljam da bi ga koristio mnogo veći broj građana i tako bi smanjili gužve i problem parkinga. Ali ovde nema ko da razmišlja, to je očigledno.
U gsp nikad gore nesposobno rukovodsto sve što su izjavili je laž dnevno neide od 10 do 20 transpota obmanjuju kako narod tako i radnike dnevno zovu čak po 40 vozača da dođu da rade na slobodan dan u stanju su sve da urade samo da neplate radnika
Imao sam problem sa linijom broj 7. Čekao sam nekoliko puta više od sat vremena. Kada sam pozvao dispečera otvoreno mi je rečeno da je 85 vozača bolesno.
Nekada se samo za nekoliko polazaka nerealizovanih sazivala konferencija i izvinjavaju građanima, a sada dođe svaki drugi polazak, tj ne realizuje se oko 50% i nikome ništa?!
Zlatno doba!!! Od 13:55 do 14:25, znači pola sata, sam čekala jedanaesticu kod Lidla. Psovala sam sve, od gradonačelnika do predsednika. Rekoše mi ljudi u busu da sam dobro i prošla.
Ulazim na drugoj stanici. Desavalo se da cekam vise od pola sata. Dakle, dva polaska u startu nisu bila realizovana. Kvalitet voznje cesto veoma upitan. Naglo kocenje cesta pojava. Autobusi prljavi.
E sad zamislite kako će to biti kad ne dođe jedan bus za kovid bolnicu, pa čekate 45 minuta umesto 15 - a onda se vozite skoro sat vremena sa Novog Naselja... Pa neće uopšte imati teške slučajeve pošto će takvi poumirati na putu do bolnice.
U petak, u Rumenackoj na stanici 5 prema centru, za redom nisu dosla tri autobusa! U 16,08h; 16,21h i 16,34h...Toliko sam bar ja cekala a onda na jedvite jade dobila taxi i stigla sa zakasnjenjem od pola sata na posao... Sramota!
Sve što su sugrađani naveli je potpuna istina; sad, što se GSP nemušto pravda, to je nji'ova bruka. Red vožnje praktično ne postoji, a nama koji debelo plaćamo njihove usluge ostaje da gledamo u bob poput babe Vange kada će naići bus. Nebrojeno puta sam slalala mejlove GSP-u, uzalud! Busevi štrokavi, odrapani i zapušteni (čak i novi); ogleda se krajnji nemar, nezainteresovanost i apatija zaposlenih prema opštem javnom dobru. Koliko puta se desilo da vozači promaše trasu, ja uđem, a dok shvatim da je na pogrešnom putu, već sam platila kartu i zakasnila. Koja crna realizacija polazaka od 98%, kako navode?! To je čista laž! Korisnici javnog prevoza to osećaju na svojoj koži. Za sve to vreme, poreski obveznici nastavljaju da sipaju ogromne pare u rupu bez dna, kroz subvencije; rupu zvanu GSP NS. Tužna sam i očajna.
Od toga da se mesto vozača GSP plaća 5.000€ u koverti došli smo do toga da nema dovoljno vozača, sve za deceniju-deceniju i po. Teško je reći šta je gore.
3 i 9 su u poslednje vreme veoma retko saobracale, tek je svaki treci dolazio..sin mi je kasnio u skolu dva dana, treci dan je u skolu morao sat vremena ranije.
Sve je manje polazaka na autobusima prema periferiji. Tako je pre tri godine razmak između dva polaska na liniji 12 bio 16, da bi potom bio uvečan na 18, pa 19 minuta. Od 1. septembra je je ponovo 16 minutra, ali samo u " špicevevima" gužvi u saobraćaju. Uveče idu neuporedivo ređe, i na svakih 28 minuta, vikendom na svakih pola sata. I pored svega, dešava se i desetak puta dnevno da se " preskoči" planirani polazak. Jednostavno, autobus se i ne pusti u saobraćaj, najčešće stoga što manjka vozača. Međutim, adminstracije u GSP ima i tri, četiri puta više nego što je potrebno.
Ocigledno da zbog manjka radnika pucamo po savovima u svim industrijama. Vozaci su svesni da im nadredjeni ne smeju nista jer ako odu nece imati ko da vozi pa im se moze da "hvataju krivine".
čitavog leta su ljudu stajali i po pola sata čekajući bus.
Sve to se ne bi dogadjalo da su imali "petlju" da na sajtu objave pravi ( proredjeni) red vožnje. Mnooogo nevolja su prourokovali korisnicima i.... idemo dalje. Nepošteno je uzeti novac za karte unapred i onda ne ispunjavati svoje obaveze.
Mislim da u toj firmi vlada opšta anarhija. Ne znam toliko za druge linije ali za trojku znam da jednostavno voze kad hoće, nikakvog reda ni pravila nema. Desi se da se čeka i po pola sata ili da prođu recimo tri sedmice pa onda naiđe trojka. Strašno.
Što se tiče 3, dešavalo mi se da dva termina ne budu, i tek sa trećeg dođe.
Na +40 nije bilo nimalo prijatno čekati.
A 1, nema je više od 30 min i onda dođu dva autobusa u centru.
Osmica je, često, katastrofa. Nije neobično da se ne realizuju dva uzastopna polaska. Autobusi su sve lošiji. Pojedini vozači voze npr. 60km/h i onda kod stajališta namerno naglo koče, to ih zabavlja. Na prigradskim linijama puše, čitaju novine dok voze, broje novac, šalju SMS poruke i sl. Naravno, ima i veoma pristojnih i savesnih vozača i njima svaka čast.
Cekam 7b na pocetnoj stanici i svako malo preskoce polazak. Jednostavno se ne pojavi autobus, a onaj koji stoji na okretnici kaze da ceka svoj red. Za voznju od 12, 13 minuta moram da krecem bar 45 minuta ranije. Kad je lepo vreme idem bajsom, ali zimi ne mogu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nered vožnje: Građani se žale na nedolaske autobusa, nije realizovano više od 12.000 polazaka
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•06.09.2021.
•13:25 > 13:43
Komentari 63
Yelena
Suzana
Lajkovala sam komentar Zlata, Tatjana Jov. i Miki! Jedva cekam da se situacija popravi.
Jovanka
/
da vi deco znate koliko su se plavili busevi od radnika u radnim odelima koji su isli na posao i vracali kuci u spicu.
toliko o tome da je svaki gradjanin mogao imati kola
ne, ni tada nisu isli po redu voznje. bahatost prema njemu ima duboke korene
Светозар Милетић
Уколико се већ зна дуже година да одређен број полазака не може да се реализује потребно је само редуковати ред вожње и људи ће се прилагодити. Пошто је руководство неспособно онда манипулише подацима, изјавама и статистиком ... паметноме доста ... авај
Suzana
Koristim gradski autobus 15 godina i zato smatram da ga mogu komentarisati. Iskustvo je lose, posebno u zadnjih vec 5 godina! Da, mnogo nerealizovanih polazaka. odnosno kasnjena na posao! Primetila sam da je leti situacija jos gora - verovatno smatraju da su mnogi na godisnjem. Evo, radila sam celo leto I zaista je bruka i sramota sta si je gradsko saobracajno dozvolilo! Tvrdim da je to maltretiranje ljudi koji imaju njihove mesecne karte - kao ja (kupljenje sa zeljom da se stigne na vreme na odrediste). I oni koji nisu vozaci (kao ja) moraju na posao, ali nazalost zavise od njihovog bezobrazluka.
Mkm
MonteDushano
boki2
Aleksej
Ns-seme
sasa
ljudi bre , odavno je prošlo vreme ono kao ne mogu oni mene toliko malo da plate .......
ma ja hoću da radim i da budem plaćen normalno za taj rad
a ne da imam tri potrošačke korpe a) sa mesom ali bez higijene b) sa higijenom ali bez obroka c) samo hrana ali nema garderobe .... postali smo narod bez trunke dostojanstva i pristajemo na sve moguće kompromise ...malo nas je al smo... go..a ... i novine , portale vesti treba preskakati zbog mentalnog zdravlja ili izaći na ulice i napraviti " lustraciju " za glavu jer dosta više
/
verovatno cekaju turiste pa zato ne krecu.
Ja
Ah
Misa JGSP
Lepo ce prodati GSP privatniku pa ce biti redovni, a tada cena jedne karte ce biti 400 dinara.
Somi
Ana
Миле
Bacvanin
Gajo
mm
Dr Haus
Ja
49
Радник
eho
GSP
Mojsije
Velika
Ns-seme
Jasna
gradjaninX
Butros Gali
Vozač
MarkoNS
Nana
Radnik
Lalans
Konj Cvetko
Marko
Dušan
Nada
hihihihaha
Pera
Miki
G pen
Vlada
NS
Antiša
Tatjana Jov.
Brb
Niko
S21
Jaca
Anonimus
Nicker
Zla...
Sve to se ne bi dogadjalo da su imali "petlju" da na sajtu objave pravi ( proredjeni) red vožnje. Mnooogo nevolja su prourokovali korisnicima i.... idemo dalje. Nepošteno je uzeti novac za karte unapred i onda ne ispunjavati svoje obaveze.
Peka
Jonny
Na +40 nije bilo nimalo prijatno čekati.
A 1, nema je više od 30 min i onda dođu dva autobusa u centru.
KirkaYU
Neko
S obzirom da je 4 polaska u satu u tom periodu dana (na svakih 15 min), znači da je redukcija polazaka bila bar 50% !
Ritam nereda
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H